2011. április 30., szombat

?


Újabb kihívást tűztem ki magamnak, amit remélhetőleg meg bírok csinálni, tegnap már belekezdtem, hát mit ne mondjak, nem a legkellemesebb érzés, mikor ahhoz, hogy a térdedhez érjen a fejed, elég nagy fájdalmakat kell eltűrnöd. És hogy miért kínzom magam? mert júniusban már spárgázni szeretnék, és/vagy a nyakamba tenni a lábaim. régi 'nagy álmom' volt valamelyik, és most elszántam magam, hogy megcsinálom. összeszedem, hogy mit kellene hozzá csinálni, hátha valakinek kedve támad hozzá :)
  
1. Széles terpesz, megfogod a bokád mindkettőt és hajolsz, előre hajolgatsz kb. 10*7
2. behajlítod, a térded széles terpesz marad és a két térded nyomod szét kifelé, majd jobbra balra
3. Egyik lábadra leguggolsz a másik oldalt nyújtva és rugózol, majd másik oldalt is
4. elfordulsz, egyik oldalra első lábad behajlítva a másik láb hátul kinyúlik igy rugózgatsz, másik oldalt is
5. aztán megint középen nyomod szét a térded hajlítva
6. széles terpeszben leülsz, és amit előttem leírtak hajolsz előre, egyre nagyobb terpeszben és egyre lentebb a tested
7. aztán állásból ball lába előre nyújtod, behajlítod  és a másikat tolod, hátra ameddig tudod.
8. Emeld fel a lábad a falra addig ameddig csak tudod, és 1percen keresztül hajolgass. Aztán lábcsere és utána szerintem egy két ülő gyakorlatban is hajolgathatsz. ha még mindig nem megy le, kezd elölről.
 Sok sikert csajok :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése